آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد + مبلغ مستمری دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که موجب جلوگیری از اضافه وزن می‌شود مبنای افزایش حقوق بازنشستگان؛ اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید افزایش تعطیلات آخر هفته آرامش خوبی بین شاغلان ایجاد خواهد کرد رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد ۹۶ درصد کارگران فاقد قرارداد دائمی هستند
سرخط خبرها

اسیدپاشی روی همسر سابق به‌خاطر حضانت فرزند در تهران

  • کد خبر: ۲۱۳۲۴۵
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
اسیدپاشی روی همسر سابق به‌خاطر حضانت فرزند در تهران
درگیری زن و مردی بر سر حضانت فرزند، به اسیدپاشی منجر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، حدود یک سال قبل زن و شوهری که به‌شدت با یکدیگر اختلاف داشتند، تصمیم به جدایی گرفتند. آن‌ها صاحب ۲ دختر ۱۴ و ۱۶ ساله نیز بودند که پس از جدایی، دختر کوچک‌تر نزد مادر رفت و دختر بزرگ‌تر پیش پدرش. این شرایط پایدار بود تا اینکه مدتی قبل، مرد مجددا ازدواج کرد.

هنوز مدتی از ازدواج مرد نگذشته بود که زن سابق نیز برای دومین بار پای سفره عقد نشست. این خبر وقتی به گوش مرد رسید، تصمیم گرفت حضانت دختر کوچک ترش را بگیرد تا او را پیش خودش ببرد. دلیلش این بود که پدر نمی‌خواست دخترش با ناپدری بزرگ شود. بر سر این موضوع اختلاف میان زن و شوهر سابق شکل گرفت به‌طوری‌که پدر مدام به مدرسه دختر کوچکش می‌رفت تا وی را با خودش به خانه ببرد.

درگیری آن‌ها ادامه داشت تا اینکه حادثه اسیدپاشی رخ داد و باعث تشکیل پرونده‌ای در دادسرای جنایی تهران شد. شاکی زن جوان بود که از شوهر سابقش به اتهام اسیدپاشی شکایت کرد.

وی توضیح داد: همان شب که با شوهرسابقم بر سر حضانت دخترکوچک‌ترم بحثمان شد، ۲ نفر که لباس زنانه به تن داشتند در نیمه‌های شب به مقابل خانه‌ام آمده و روی ماشین پرایدم اسید پاشیدند. وقتی دوربین‌ها را بررسی کردیم متوجه شدم که آن دو نفر شوهر سابقم و همسرش هستند. هرچند چهره آن‌ها مشخص نیست، اما هیکل و طرز راه رفتنشان با شوهر سابقم و همسرش مو نمی‌زند. آن‌ها حتی مرا تهدید هم کرده بودند و فکر می‌کنم برای زهر چشم گرفتن از من چنین نقشه‌ای کشیدند. همسر سابقم نیز لباس زنانه به تن کرده بود تا شناسایی نشود.

با این شکایت، شوهر سابق این زن و همسرش دستگیر شدند. آن‌ها منکر اسیدپاشی هستند، اما به دستور قاضی پرونده هر دو نفر در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->